Volgers

maandag 8 augustus 2016

Bag toppers.

Leuke zakjes met snoepjes.

Enige tijd geleden had ik een leuk idee voor de bagtoppers. Voor de Marianne 31 heb ik al met de mallen mogen werken, zo is het idee ontstaan maar ik moest natuurlijk nog een hele tijd wachten met maken en publiceren.

Voor de kinderen van vrienden heb ik leuke zakjes met snoep gemaakt. In de supermarkt heb ik 2 zakken met snoep gehaald, apenkoppen en biggenkoppen, omdat er collectable mallen van zijn van Eline. Op de bagtopper heb ik ook de naam van het kind geplakt, anders krijgen we ruzie en dat willen we niet. Het zakje van Vera heeft de overgebleven snoepjes (die ik niet meer opkreeg).


Gebruikte producten:
Pk9114 kraft.
Pk9135 fleurique.
Cr1377 bag topper bow.
Col1392 vogeltjes.
Col1398 banners.
Col1399 aapjes.
Col1402 varkens.
Ec0159 Eline's handlettering stamps.
Pl4503 enamel dots black& white.
Distress ink: worn lipstick, vintage photo.
Memento ink: tuxedo black.
Witte pen.
Blokzakjes.
Snoepjes.


Hoop dat jullie het weer een leuke blog vinden en reacties zijn altijd welkom.

Liefs Sabine.



5 opmerkingen: