Volgers

dinsdag 5 januari 2016

Kerstkaartjes 2015

Kerstkaartjes. 


Mijn kaartjes dit jaar heb ik weer eens zelf gemaakt. Heb er dit jaar ook voor gekozen om 2 verschillende te maken. De een om met een postzegel te kunnen versturen en een voor de vrienden en familie die we zelf kunnen afgeven.
Had een leuk idee met sterretjes bedacht maar het opsturen daarvan zou niet goed gaan. Dus daarom maar iets ander bedacht wat in een enveloppe past.

 

Dit is het geworden een schudkaartje.
Heb een kraft kaart dubbel gevouwen als basis kaart. Daar een donkerblauw vierkant opgeplakt. Uit design papier heb ik eerst een ster uitgestanst. Daar heb ik mika opgeplakt zodat alle sterretjes blijven zitten. Op het design papier heb ik aan de achterkant foamtape 0,5 opgeplakt. Heb alle sterretjes in het midden gelegd van mijn papier en dan het design papier erop geplakt. Nu kan je schudden!! Heb om de kaart af te maken nog elandjes erop geplakt en de tekst merry christmas met foamtape 0,2 mm opgeplakt.

Gebruikte materialen:
Pk9100 pretty papers bloc wintertime.
Pk9114 kraft.
Cr1254 achtergrond en label.
Cr1327 merry christmas tekst.
Cr1335 kleine sterretjes.
Lr0377 elandjes.
Col1360 sterren.

Heb in de tussentijd leuke reacties mogen ontvangen van de ontvangers.

Dit is mijn aller eerste blog en hoop dat jullie het leuk vinden. Dus wie nog tips heeft ze zijn welkom.

Liefs Sabine.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Sabine welkom in Blogland! Wat een leuke eerste post! Heel goede oplossing voor het verzendprobleem ;) Mooie schudkaart met lieve elandjes en het stergedeelte met de palletten erin is een leuke touch :)
    Groetjes Chnatal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie op mijn blog en wat een schattige kerstkaart is dat geworden, heel leuk gedaan
      gr linda

      Verwijderen
  2. Leuk he om te bloggen, bedankt voor je reactie.
    Mooie kaart hoor,ben zelf ook gek op schudvensters en de blauw en bruin combineer ik ook graag.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel voor het leuke reacties. Het is nog wel even wennen hoor zo blog. Maar alles went.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je mijn volger bent geworden, ik ga jou natuurlijk ook volgen, zo kunnen we elkaar misschien wel inspireren.
    Succes met je blog !!!

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi linda. Dank je wel voor je leuke reactie en dat je me wil volgen. En indd zo kunnen we elkaar misschien inspireren. Liefs sabine

      Verwijderen
  5. Ik ben ook je volger geworden en wacht met spanning af naar andere mooie dingen die je maakt ;-)

    Je hebt het erg leuk bedacht zo een schudkaart met die stans te maken!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel petra voor je leuke reactie en voor volger te worden. En er gaat zeker nog meer kaartjes aankomen. Liefs sabine

      Verwijderen
  6. Het deze mooierd heb ik gekregen! hihi zie het nu pas.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen