Volgers

donderdag 16 maart 2017

Happy st. Patrick's day.

St. Patrick's day.

Van de week een kaartje gemaakt met de kerstman van Eline voor st. Patrick's day.


Vouw een kraft kaart van 15 cm x 30 cm dubbel. Snijd uit groen een vierkant van 14,5 cm x 14,5 cm en uit wit een vierkant van 14 cm x 14 cm en plak deze op elkaar.
Stempel willekeurig in groen en goud met de Eline brush stempels. Stans de banner uit groen en de tekst uit goud glitter papier. Plak de letters op de banner. Ik heb de tekst eerst uitlegd zodat ik kan zien waar ik moet beginnen met plakken. Daarna heb ik de uit einden pas gevouwd en vast geplakt. Stans de kerstman uit in groen en voor het hoedje heb ik even gekeken op google en dus zelf geknipt. Van de beren extra set heb ik het klavertje uit groen gestansd. Daarna alles los op de kaart gelegd en een beetje met de tekst geschoven tot ik het goed vond en alles vast geplakt.

Gebruikte producten:
Pk9114 kraft.
Col1377 bear accessories.
Col1391 Eline's santa.
Col1397 charming alphabet.
Col1398 banners xl.
Ec0162 Eline's brush.
Ca3121 glitter paper gold.
Memento: new sprout.
Encore: gold.
Witte pen.

Voor degene die het gaan vieren fijne dagen en hoop dat jullie het weer een leuk blog vinden en reacties zijn altijd welkom.


Liefs Sabine.



9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart.....en leuk bedacht .
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit kaartje echt helemaal super!
    Zo leuk gedaan!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart, wij kennen het hier natuurlijk helemaal niet maar door de blog ben ik er nu een beetje bij bekend. Leuk om de kerstman zo te gebruiken.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slot Thai เกมส์ลงทุนออนไลน์ ที่เป็นที่นิยม อันดับ 1 คลองใจคนไทยตลอดกาล PGSLOT ได้มีการบรับปรุงพัฒนาทุกอย่างอยู่เสมอ ทำให้การสมัคร สะดวก สบาย มั่นคง ยั่งยืน และปลอดภัย 100 %

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pg สล็อต รับ โบนัส พิเศษ ที่กำลังเดินทางมาแรงที่สุดของค่ายเกมสล็อตออนไลน์ มาพร้อมโปรโมชั่นสุดพิเศษ พีจี ลงทะเบียนสมัครสมาชิกได้ลงทะเบียนสมัครสมาชิกได้ไม่ยากปราศจากความสลับซับซ้อน

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pg slot ปิ้งยิ่งที่สุดแล้วก็ฝากถอนเงินในแต่ละครั้งได้ไม่มีอย่างน้อย สิทธิพิเศษสำหรับในการวางเดิมพันที่จะสามารถทำให้ทุกๆคนใกล้ PG SLOT เงินจำนวนเป็นอันมาก

    BeantwoordenVerwijderen